Tuesday, November 18, 2008

Julstart!

Åh! Lilla Josefin spelar julmusik på sin dator, underbart! Imorgon ska vi kicka igång julmyset här hemma. Vi ska baka, tända ljus och lyssna på massor av fin julmusik. Jag längtar som en galning efter julen!!! Det är den bästa tiden på året utan tvekan. Och nu blir det hundra gånger bättre eftersom jag får träffa min familj då - lycka!

Var på 99 cent-store ikväll, sjukt billigt. Köpte lite julgodis och andra julsaker...:)

Efter baletten ikväll stannade jag och Sara på en liten dansföreställning på skolan. PINA! Vår egna benämning kassrans fick en helt ny innebörd. Pinan bestod av att det blev minst sagt svettigt att försöka hålla sig för skratt. Hade panik där ett tag. När en gammal tant körde ett Starwarsnummer iklädd en grön trasklänning och Sara viskar om mormor höll jag på att explodera. Hahaha. Bara i LA får en sådan samling kottar chansen att visa upp sina icke-befintliga danskunskaper. Det är en skam mot danskonsten att utnyttja den på det viset. INTE OKEJ! Samtidigt är det underbart att folk lever ut sina drömmar oavsett talang, ålder osv. Ibland kanske man inte borde vara så realistisk. Jag får slå mig själv på fingrarna för att jag gör narr av drömmare, fy! (Fast hade du sett det där mina kära mor...Hahaha...)

I´ll be back.

1 comment:

Anonymous said...

Jag längtar också supermycket till julen!!! Är inte så länge kvar nu! Och vet du! Det snöar här!!! Det har kommit så mycket att det till och med har blivit alldeles vitt på backen! Jag hoppas så att det får ligga kvar ett tag!

Ha de så bra! Kram kram!