Monday, November 10, 2008

Att plugga är mysigt :)

Osminkad och mysbyxor med häng, en vanligt förekommande outfit numera i 456. Myskläder is the shit! Idag har samtliga familjemedlemmar studerat hårt (?!) vilket har inneburit en härlig tystnad här hemma. Det gillar vi :) Eftersom jag vaknade SJU i morse och klev upp och pluggade på en gång (efter en mastodontfrukost, givetvis) tog jag en skön tupplur mitt på dagen. Traskade sedan de få metrarna till McDonalds och köpte mig en sallad.

Ikväll har jag tittat på film och hängt, och nu är det dags för mera plugg.

Ni ser, även i LA kan man hänga och göra INGENTING :)

Idag fick jag ett fint mail som fick mig att fälla några tårar:

Just det, idag när jag lyssnade på den fina låten du skänkt oss blev Emmy alldeles tyst och sken upp som en liten sol:o) Hon förstod nog att det var en liten hälsning från dig:o)

*längtar till den dagen jag får träffa dig igen min lilla solstråle...*

No comments: