Monday, November 3, 2008

A lovely monday!


Hahaha. Vi har en ny familjmedlem - BUSTER. Det är den här varelsen vi har kämpat järnet för på spelarkaden i Orange County. Redan i onsdags hoppade Sara hem den (det är hennes jackpots som till största delen dragit in los tickets) men vi har dolt apan för allmänheten i väntan på att kunna involvera den i ett bus. (Tack förresten till alla som hjälpt till att spela och skänkt oss poäng!) Så, imorse när Gino öppnade dörren till sin bil satt Buster där, redo för en åktur. Haha! Han är så sjukt stor. Tyvärr inte sådär härligt mjuk som vi hade hoppats på, men en fröjd för ögat :)

Befarar att ingen kommer vilja ha Buster som sin roomie, så det återstår ännu att se var han ska bo...Här sitter apan och stirrar ut Kattas vänner medan de sover. Mooohahahaha.

Idag fick jag nog av icke-träningen (jääävla förkylning!), så jag drog på mig Miss Shameless-tröjan och gav mig ut på en rask promenad. Underbart! Kyliga vindar men ändå skönt eftersom solen sken. Det visade sig vara ett halvbra drag att ha på sig just den tröjan när jag traskade längs galningarnas Venice. Tydligen gjorde jag någons dag bara med min uppsyn. Tack Märy & Kalle, tröjan passar som handen i handsken! Promenaden blev en otrooooligt skön 2-timmars trip till Marinan, längs Venice och bort till Santa Monica. Jag är ett stort fan av belöningssystemet och avslutade därför min utflykt med att shoppa ett par svarta stövlar, en plånbok och ett par örhängen. Tack!

3 comments:

Anonymous said...

Jaaa.. tjoho! Äntligen har ni fått eran maskot! Vad bra att ni höll fast vid att vänta på apan istället för att ta någon av de rosa flamingo-klockorna eller skumma saker som fanns :)

Hehe, härligt du får användning för t-shirten och ja, hellre en prommis i Miss Shameless än en Walk of shame.

:)
Dax att jobba :(
Ni ser ut att ha det bra. Fortsätt KRYA på dig.
Puss o kram från soliga (nu är det grönt igen) Sundsvall

Anonymous said...

tänk om jag hade en liten liten apa
ompa ompa fallerallela
då skulle ju hela världen stå och gapa
ompa ompa fallerallela
men inte på mig utan på min lilla apa

Josefin said...

Haha...