Wednesday, November 12, 2008

To sweat is hett

Det är grymt roligt att träna nu! När jag tog hissen ner till första våningen och korsade soldäcket för att gå till gymmet slog det mig hur FETT med bra jag har det. Träning när jag vill, och det nära dessutom. Jag önskar att alla som har svårt att komma igång med träningen bara kunde hålla sig kvar i några månader, för känslan av att se resultat är FÄÄÄÄBULOUS! (Och att få komplimanger är inte helt fel det heller, hehe ;))

Grannarna pratar med en i gymmet och det är mycket trevligt, om än lite frustrerande att inte bara kunna köra skiten ur en och sen vara klar. I alla fall, i gym känner jag mig numera hemma. Det är min fristad.

Väl tillbaka i lägenheten blev man påpucklad av en boxningsgalen Gino. Hahaha.

Somliga är och fikar, somliga pluggar, jag ska...göra båda :)

No comments: