Friday, November 21, 2008

Shopping i stora lass :)

Sitter under täcket i en nybäddad säng och myser med julmusik i öronen, jullampor i rummet och mina roomiesar på varsin säng. Så bra som det bara kan tänkas vara.

Har haft en superbra dag. Trodde inte riktigt på det utslaget när jag vaknade i morse med knappt två timmars sömn i bagaget. Men vips!, efter en timmes sovande i en av bibliotekets sköna fåtöljer (istället för psykologilektion) var jag åtminstone fungerande igen. Efter att ha fått tillbaka psykologiprovet blev jag ännu piggare, det gick toppen. Jag fetdiggar prov när man kan det som prövas!

På danslektionerna idag var det ovanligt festligt, kanske för att min trötthet brukar ha en tendens att övergå i flummiga skrattattacker. Älskar verkligen att dansa, jag njuter av att få använda min kropp till musiken.

Eftersom den planerade utgången blev inställd ikväll (vilket nog var tur) åkte jag och Sara till ROSS (is the BOSS!). Och jäklar vad jag shoppade loss...Herreminje! Nu är i stort sett alla julklappar inhandlade, några till mig själv också. Jag önskar jag hade 100 personer till att köpa klappar till, det är så rooooligt!

Nu är det helg i fyra dagar, två lektioner på tisdag och sedan avfärd till Vegas. Softish. Alldeles, alldeles...underbart :) Imorgon vankas fortsättning på julmyset, det ska julbakas och donas. På kvällen åker jag till LAX för att möta Elin! Dags att sova nu kanske...

No comments: