Tuesday, November 18, 2008

Tillbaka från Paradiset - MAUI

Jag har varit i ett äkta paradis. Naturen på Maui var så fantastisk, jag har aldrig sett något vackrare. Vår semester har varit underbar! Imorse såg vi soluppgången från en vulkantopp, 3000 meter över havet...Ska plugga lite nu så jag skriver mer sedan, här kommer bilder i alla fall :)

(Har bokat NIKE-conventet i januari nu, tjohej! Den här veckan ska vi börja fira jul här i LA, så vi hinner med allt vi planerat. Tur att vi alla är julälskare :) På fredag kommer min Elin hit, längtar! Min vapendragare i vått och torrt som alltid finns där, med gråt eller skratt :) Välkommen älskade vännen!)




















4 comments:

Anonymous said...

Hoppades att lite hawaiipics hade dykt upp å dig kan man ju lita på sötis! Å vilka bilder sen då=) verkar som ni har haft det underbart i paradiset=) saknar er!! men e så glad att ni har det bra och att ni are livin the dream=) puss å kram / Madde

Fia said...

Underbara bilder som vanligt ;)

Ses på NIKE i januari då!!!! :D:D *KRAM*

Märy the houseowner said...

lövely just lövely...jag återkommer oxå senare :)

PUSS o hälsa alla andra lua-damer =)

Josie1 said...

jamen toppen josse då är de bara för mig att länka! ;)