Tuesday, November 4, 2008

Höst = stövlar!

Allt annat känns rätt så trivialt nu när en ny PRESIDENT har valts, men ändå: Min dag i skolan har varit toppen!
  • Det är verkligen höst här nu. Och jag gillar ju hösten! Då får man nämligen ha stövlar på sig, och det hade jag idag. I mina stövlar kan jag vara mig själv.
  • Det hade gått BRA på psykologiprovet. Kul!
  • Barnpsykologiprovet gick mot förväntan också bra.
  • Mina grönsaksbiffar var goda :)
  • Äntligen fick jag dansa igen, jazz & balett!
  • Jag planerade framtiden i min kalender och det kan verkligen ge mig rysningar...Planera, oh my god! Love it.
  • Jag kanske hinner med ytterligare en trip till min favoritstad innan hemfärden...
Det var det. Nu ska jag njuta av sinnesstämningen. (Ni som undrar var My & Patric tog vägen - De rymde till Vegas ett par dagar.)

No comments: