Friday, November 14, 2008

Kaos innan paradiset

Det går inte bra nu! Inte alls! Det är roligt, men knappast produktivt.

Det är jag i ett nötskal att hamna i sådana här situationer. Om åtta timmar flyger vi till Hawaii, och innan dess ska jag hinna skriva en uppsats, packa samt gärna sova lite också. Och här sitter jag som i en dimma och flummar. Det är som ett spindelnät som jag inte lyckas reda ut. Kan inte producera i spindelnät, det går inte. Jag måste sålla och organisera först. Produktivitet kräver klarhet.

Hittills har mina försök misslyckats fatalt. Sedan jag kom hem från skolan (TRÖTT!) har jag:
  • Sovit.
  • Duschat.
  • Inhandlat resgodis som jag och Sara har fyllt en STOR påse med :)
  • Druckit Smirnoff Ice med Josse.
  • Lyssnat på julsånger.
  • Dansat med Buster. (Vår gorilla.)
  • Slitit mitt hår i frustration över mina icke-prestationer.
  • SMS:at och förfasats över att det kostar 20 cent varje gång jag TAR EMOT ett SMS.
  • Agerat allmänt disorienterat.
Katta är lite upprörd över mitt beteende (=)), Josse med. Vilket bara förvärrar saken för när jag känner piskan ifrån någon annan så blockeras jag ännu mer.

Hepp, dags att försöka igen! Alouhaa!

No comments: