Monday, December 1, 2008

1:a december!

Efter en helg i koma är det dags för nya tag. Vaknade före sex imorse, ett tecken på att jag sovit alldeles för mycket. Steg upp och pluggade på en gång och det gick tokbra. Plugg på natten eller tidig morgon är mest effektivast.

1:a december idag! Dagen då jag skulle slutat med cola light. Forever and ever. Det fungerade inte så bra med en hel flaska Diet Coke i kylen. Köpte den igår med tanken att jag skulle bälja i mig allt som ett sista adjö, men gårdagens huvudvärk förstörde liksom allt. Men, jag omreviderade helt enkelt planen till att låta avstampet till undanhållandet bestå av att dricka upp hela innehållet. Den 1:a december får bli dagen då jag drack nog med cola light för all framtid. Strååååålande!

I varenda mailkorrespondens jag har med vår psykologilärare skriver han Anything for the Swedes. Han är en mycket vis man, Mr. Phillips.

No comments: