Wednesday, December 17, 2008

Mys

Jorå. Jag somnade om imorse efter frukost, bloggande och fotosortering. Har alltid varit ett fan av att sova i omgångar. Blir inte så tungrott på det viset.

Idag gick jag en massa igen. Efter två och en halv timme var jag aningens stum i benen. (Som redan var tunga av träningsvärk sedan dansen igår.) Men det är för jäkla skönt att bara gå, gå, gå. När man inte har mycket annat på agendan är promenixer ett utmärkt sätt att få ur sig energi och undslippa obehaglig rastlöshet.

Middag åt jag tillsammans med mupparna på mysiga Panera Bread. En härlig kompott av soppa, grekisk sallad och gott bröd. Nu ikväll fick vi den stora äran att åka omkring med Hassan i LA-city. Lovely! Ett av de främsta nöjena i denna stad - Njuta av omgivningen och lyssna på musik från ett skönt bilsäte.

2 comments:

Anonymous said...

jag måste bara fråga, det går säkert att ta reda på det genom att läsa gamla inlägg, men jag frågar istället, hur länge har du varit i la?

Josefin said...

Sedan i augusti det här året! En termin med andra ord.