Monday, December 8, 2008

I NYC vill jag bo

Så var man tillbaka i LA igen. Börjar känna mig hemma på flyget och LAX numera. Så skönt att efter att ha varit ensam i ett dygn komma hem och mötas av min härliga LA-familj! Att ha flera familjer är inte alla förunnat. Jag är mycket tacksam :)

Tack Mamma & Pappa för en UNDERBAR helg i New York! Älskar staden och älskar er :)Får skriva mer sedan, har plugg att dona med...
Och du älskade lilla unge, snart får jag hålla om dig! Bedårande tuppkam tycker faster ;)

2 comments:

Anonymous said...

Välkommen tillbaka till västkusten!

Ni ser riktigt glammiga ut du och din far framför vad jag bara kan förstå är ett glammigt hotell?

Väldigt fina skor och väldig fin jacka (ny inköpta?) :)

Lycka till med pluggandet nu och njut av dina sista dagar!

När exakt är det förresten du är hemma i Sverige igen?

Puss o kram

Josie1 said...

Valkommen hem, jag hoppas de gar bra med folklorico for tillfallet! Puss pa dig