Wednesday, December 31, 2008

Kakan här!

Hej på er allihopa! Josefin springer runt här som en virvelvind och sminkar, fixar hår, pussar bebis mm. inför nyårsfesten. Blogga har hon däremot inte tid med så jag fick äran att gästblogga :o) Kan man synas i ett bättre forum? Skulle inte tro det! Ibland måste man (även du Josefin!) inse att man inte hinner göra allt här i världen och att man då och då får be om hjälp:o)

Vad ska jag då skriva? Ingen aning faktist.. Men det är ett ypperligt tillfälle att tacka några som gör mitt liv lite roligare:o)
TACK min underbara dotter Emmy för att du lyser upp min vardag (och resten av släktens vardag). Du är det bästa som har hänt mig!
TACK min underbara fästman för att du världens bästa pojkvän och pappa!
TACK Josefin för att du livar upp vardagen, är en bra lyssnare och världens bästa svägerska och FASTER (en cool dessutom!). Du är bästa bloggaren också!
TACK mina kära svärföräldrar för att ni alltid är så snälla och tagit in mig i er familj med öppna armar. Ni är coola! (och kör coola (och ärtiga) bilar) ;o)
TACK mina föräldrar, bror och vänner (men ni läser ändå inte här så ni får ingen mer text..) Vill ni ha en text så får ni börja läsa bloggen. BUMS!

Ok, hinner inte skriva mer! Men GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!! KÄRLEK TILL ER!!

2 comments:

Josie1 said...

Gott Nytt år tillbaka. Massa kramar

Anonymous said...

Hihi, tack för fint bloggande Karin!!! Gott nytt år på dig och lille bebben och Mats och Josie såklart =)

Pussar och Kramar från ett iskallt New York!!!