Tuesday, December 16, 2008

Ja frukosten är ju dagens viktigaste mål så...

Jag kan inte sova ut numera. Frustrerande.

Imorse vaknade jag dels av att det var så JÄVLA KALLT att det nästan gjorde fysiskt ont, dels av hunger.

Jag åt pepparkakshus. (Det börjar likna en fallen ruin.) Jag åt en bagel med kyckling. Jag åt en till bagel med kyckling. Jag åt ett äpple. DÅ började jag känna mig mätt. Bananas.

Nej nu jäklar. Jag känner mig produktiv. Ska rensa foton som just nu ligger utspridda i hela datorn. Tänker gå en låååång promenad. Besöka gymmet. Någon gång däremellan lär jag somna för en nap.

Jutte - Nu har Frida gjort det. Katta. Och Emelie. LÄMNAT OSS :( Kalle sticker idag, sen är det bara de tre Mongosorna kvar. Vi skämtar om att det känns som Big Brother. Utröstade, en efter en. (Jag hyser en liten dröm om att bli inröstad som Joker igen.)

1 comment:

Anonymous said...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA! JOKER JOKEr JOKEr JOKER JOKEr JOKEr JOKER!

Frajd