Monday, December 15, 2008

Det hängs

Idag har det regnat i Marina Del Rey. Vill Sverige välkomna oss hem månne? Tack för den. Min och Saras promenad mot shoppinggatan fick avbrytas abrupt och ersättas av shopping istället. Marie min soulie, ska fixa makaronerna åt dig! Nemas problemas :)

Har påbörjat packningen hem nu. Och städningen. Fasligt tråkigt.

Annars fyller jag min softa måndag med att äta youghurtglass, MSN:a med Per och att frysa. Ikväll ska vi ta dansklass i vårt eget gym. Spännande!

1 comment:

Anonymous said...

Tack vad snäll du är :) Men bara OM du har plats och tid. No stress..(den låten är ju bra förresten och appropå den låten.."I dont wanna work today.." passar bra in).

Har du sett brudarnas paradis down under på deras blog: http://fyrtiotredagarsfrihet.blogg.se Och själv sitter jag här emellan och läser din blog från over there och deras från down under - och vill bara på båda ställena!

Hälsa den family som är kvar!

Och förresten - självklart ska vi poppa E-type på nyår :) Tyvärr hanns/hinns det inte med något tema :( Förutom Glädje kanske..hehe. See you babe! Ta det lugnt och allt!

Peace out