Wednesday, December 3, 2008

Snart NYC...

Morning!

Ledig dag idag, lovely. Ska ner och träna i gymmet, sedan på en lunch någonstans. Eftermiddagen får ägnas åt lite studier och packning.

Jag ska till New York, jag ska till New York! Jag ÄLSKAR den staden. Blir en ny upplevelse för mig att vara där vintertid. Flyger dit tidigt imorgon bitti och på flygplatsen ska jag möta mamma & pappa, weehoo! Var ett tag sedan jag såg dem nu. Aningen upprymd med andra ord :)

På söndag när de flyger hem ska jag träffa Åsa och hänga med henne till måndagen då jag återvänder till västkusten. Det blir nog hyvens detta.

1 comment:

Märy the houseowner said...

NYC - the big apple! Ruskigt avis är jag. Måste åka tillbaka någon gång jag :)

Bra att du myspyser med bio och middagar och grejer!

Som svar på din fråga så går det bra med huset.Lite kvar att fixa såklart men vet inte hur mycket mer det blir i år..hehe..vi har inte behövt skotta taket än men det kommer nog. Däremot är antal gånger jag halkat på vår väg = 5ggr.

Hälsa päronen (dina föräldrar/parents alltså) och äpplet (nyc alltså) och fortsätt ha det bra!

Puss på dig =)