Thursday, December 18, 2008

John Blund, varför vill du inte ha mig?

Varför inte? VARFÖR INTE vakna halv sju på morgonen när man lagt sig bara några timmar tidigare? *svär tyst för mig själv*

Det är satans kallt här. Hur jag ska klara mig när jag kommer till Sveriget är för mig en gåta.

Jag fick ett perfekt mail. Fick en klass till våren på ett nytt center. Det är inte dans =(, men det är onsdagar (vill inte köra helger igen) =) och centret öppnar inte förrän i mitten av januari =).

Strrrrrrååååålande!

Just det. Bitter var det. Jag vill sova, inte vara vaken och frysa av mig kroppsbehåringen.

2 comments:

Chris said...

om du fryser nu tycker jag synd om dig....

Här hemma skakar jag om jag inte dricker kaffe var 10e minut. Typ.

Nån som kan värma mig har jag inte heller. attans!

Kul med ny klass. vad? var?
jag vill ju köra på Sats men gillar ju inte Sats här.. men vill kunna åka till Sthlm å träna ju... hmmm

grattis iaf! superkul!

KRAM och SOMNA OM!!!

Anonymous said...

Jaså..ja jag är nyfiken nu iaf när du skriver sådär smygande :)

Förstår att det är jobbigt och önskar verkligen att vi alla vore så rika att vi kunde ha lägenhet och eget jetplan och bara åka mellan de länder vi vill =)

I-landsbekymmer..hehe..

Vi ses ju snart! PUSS PÅ DIG