Thursday, December 25, 2008

Juldagsträning & juldagsfest!

Hepp! Nu ska jag iväg och träna - skönt! Tänkte först gymma lite och sedan gå på julaerobics med Uffe. Här ska minsann studsas, weee!

Julaftonen blev supermysig. Lite annorlunda med en liten bebis i ständig fokus, men bara roligt! Det blev stundtals små fighter om flickebarnet, stackarn. Haha. Å andra sidan lämnade vi gladeligen över henne till föräldrarna när hon började skruva på sig alltför mycket. Only benefits att vara faster!

Att få julmaten tog alltså dubbelt så lång tid som vanligt eftersom kära mor skulle hinna kladda på bebis också. Hann tappa hoppet några gånger. När det slutligen var dags för julklappsutdelning var jag så trött att jag knappt orkade hålla mig vaken. Svägerskan fick största arbetsbördan, MÅNGEN klapp att öppna till lillan!

Jag fick finfina klappar :) En upplevelseklapp som jag återkommer om...Scaaaaary!

Nej ni, träning it is! Ikväll vankas fet fetare fetast partaj! Jag har höga förväntningar. Yes Chrissan - E-type-nivå ska det bli!

3 comments:

Josie1 said...

ÅÅÅ E-TYYYPE I LOVE ses ikväll gums

Anonymous said...

Ååå vad spännande med upplevelseklapp =) berätta berätta berätta...bungyjump? eller kanske luftballong =)

puss å ha så skoj ikväll!!! Här spöregnar det...blääää...

Fia said...

Goood fortsättning sötgumma! :)