Thursday, May 28, 2009

Träning och mys

Jahapp. Sedan sist har jag mest haft det bra. Sånt gillar vi.

Styrketräningen med PT:n har orsakat smärta i hela min kropp. Precis som det ska vara. Körde ett pass innan min klass igår, manglade bröstet denna gång.

Igår kväll var det mys hos Batman. Nu är jag nära att klå honom i Memory, det blev lika igår. Såg frustrationen i hans ögon när han insåg hur nära jag var. Mooohaha. Eftersom jag tycker om Batman så mycket får han följa med till Gotland :) Han kvalade liksom in med sina kvalitéer.

Idag har det varit mys i Sjöstaden med svägerskan, pappa och Emmy. Emmy och hennes farfar är fina lekkamrater, hur gulligt som helst. Som tomten och bebisen :)

Dagens träning: Styrka - armar. Ont som fan pga. träningsvärk. Cardio 30 minuter. Promenad runt sjön med Karin och Emmy.

Nu ska vi äta efterrätt. Som ni förstår går min diet mindre ut på att äta nyttigt, och mer på att träna hårt. Så får det bli.

1 comment:

Fia said...

Jättefin blev du i barret tjejen! :D

(å när ska man få veta mer om Batman då ;P)

*KRAM*