Thursday, May 14, 2009

Schlager, träning och fula gubbar

Hej bloggen.

Jag älskar Sthlm. Vid Östermalms T-banestation finns numera ett litet bibliotek. Gratis trådlöst, man får dricka kaffe och det är okej att småprata. Modernt och alldeles rimligt för en storstad. Eller njaa, men huvudstad i alla fall.

Schlagern i tisdags - katastrofalt. Är det bara en slump att jag sätter de nordiska länderna i topp-3 eller är Baltländerna inne på cirkus numera? Batman och brorsan gillade Rumänien bäst. Surprise! Noo shit! Somliga kanske skulle säga att det var något förutsägbart. Inte jag, jag är övertygad om att det var hennes röstresurser som genererade ert gillande.

Efter min klass igår körde jag och Batman styrka. Bröst! Weehaa...jag ska ha en sån ribbad framsida. Efter maten var det dags för barn- nej jag menar killbio. Star Trek. Guuuuhuuuuuud så häftigt med starships och rymden och explosioner och konstiga gröna fula gubbar!!! Nej då, ingen skugga ska falla över filmen. För att vara utav typen kass filmgenre var den bra. Och det är mysigt att gå på bio med snygga killar. (Kille.)

Nu har jag matkoma efter lunch med Josefine (hon i S-vall :)) och Mariana. Lindrades emellertid en aning av träningen. Fan också, nu börjar träningsfanatismen eskalera igen. Lite påfrestande faktiskt. Man blir liksom aldrig nöjd, varken psykiskt eller fysiskt.

Fick tips om att bli författare. Det låter asbra. Få betalt för att skriva? Me like. Ge mig tips om vad jag ska skriva vettja! Jag vill bli rik!

Kärlek och omtanke till er. Var ni inte glada innan så kanske ni blir det....NU! (Pappa, nu blev du blöt i ögat va? ;))

1 comment:

Chris said...

men guuuuuuuud så söt!!!!!!

ge mig en sån, tack!!!!!

:)