Saturday, May 9, 2009

Dans och lite alkohol = !

Gårdagen var toppen. Styrka med Johan och sedan dans med alla danstjejerna på nya Worldclass. Fan (helt enkelt) vad underbart det var med alla med. Älskar er mina dansbrudar, ni är snyggast och bäst. <3 Lollo var grym hon med :)

Dansgiget på Paradise var roligare än någonsin! Både jag och Sara kände oss fetsnygga i våra "nya" klänningar och dessutom fick vi ha utsläppt hår. Gjorde ett nytt nummer plus två gamla och efteråt stannade vi med hela gänget och dansade och drack vin. Love love love klubbmiljö. Och dig min Sara (aka Lisa ;))!Idag var Per i Sthlm. Efter lek med storebror igår tog således lillasyrran över idag. Dagsfylla! tyckte jag. Det tyckte inte Per som precis hade berättat om sitt nya sunda liv. Några minuter senare satt vi på Vapiano med varsitt glas vitt och en jädrans god pasta. Grabbar ska vara lättövertalade ;) Nu blev det inte så mycket mer fylla än så, däremot softande i parken och liiiiiite shopping. Avslutade med en mysig fika. Utomordentligt trevlig dag.Per kan det här med att fota.

Gaaahh jag och Josie 1 har öppnat vinflaskan och lyssnar på When love takes over. Så jävla grym. Nu är jag på. Det här blir bra. Ska på fest med några SATS-kollegor i Sjöstaden, sedan möta Josie igen och röja järnet på dansgolvet. Kanske Märy med? Haha vi såg Freddan hålla tal! Min favoritstatsminister.

1 comment:

Chris said...

Åh va snygga ni är när ni uppträder, jag vill ju se!!

Per sa att du nästan svimmat när ni såg statsministern,haha. Jossan ta det lugnt nu med kändisjakten!

Va roligt det var i fredags, vi får försöka få Madde och Lollo att skriva upp oss alla igen fre den 5 juni när vi alla är i Sthlm igen! Vore sååååå kul!

Jag har varit på promenad nyss med Per, Mats, Karin och Emmy - din lilla familj alltså! Det var trevligt och Emmy var sååååååå söt i sin rosa jacka! :)

PUSS ha en skön söndag vännen