Sunday, May 10, 2009

Afro

Min nya festklänning som inte fick beskådas av alltför många människor igår...Blev förfest men dissade en klubb, orkade inte stå i kön till en annan och gjorde ett snabbesök på en tredje. Jag och Josie tog det förnuftiga beslutet att låta McDonalds avsluta kvällen och sedan åka hem.

Idag var jag på afroutbildning efter ett hastbeslut att jag ska börja köra afro till hösten. Grymt roligt! Och inte minst: Man får vara snygg. Utsläppt hår och stora örhängen gör dansandet hundra gånger bättre. Ett tufft pass var det, for sure.

2 comments:

Märy said...

och barfota..glöm inte att man får vara barfota.. Löövely! Hoppas jag kommer kunna komma och dansa för dig någon gång :)

Anonymous said...

den var riktigt läcker på dig den klänningen. märks att per var med och valde ut den! riktigt bra smak :)