Friday, May 22, 2009

Hockeyfrilla goes Stureplan

Vaknade okristligt tidigt. Gud vill inte att jag ska vara pigg, det har jag förstått. Kom på att jag vill vara snygg i sommar. Håret got dämmit!

Äntligen fann jag en frisör som vågade ta sig an min lugg. Resultatet: Asnice nästan hockeyfrilla med Östermalmssväng på "luggen"! Hon hajade ju direkt vem jag är. Fan va bra. Långt.
Långt.
Kort lite här och var.
Nu ska jag lära mig att göra Östermalmssvängen själv. Och lite rufsigare. Moohaha, bite me.
Mina älsklingar igår.
Mupp ett med minimuppen.

Då är bara frågan var mitt bankkort tagit vägen. Hmm...

1 comment:

Josie1 said...

Duktig du är som klipper dig, jag fasar för min klippning nästa helg.. Jag tror att jag kan de där med östermalmssvängen... har bara aldrig fattat att de är en östermalmssväng =)

Puss