Monday, May 11, 2009

Lång tunnel att bevandra

Det känns som en jäkligt lång tunnel att ta sig igenom. Men när jag, en vacker dag, ser ljuset och kan kliva ur dimman, då kommer jag känna mig fri. Fri och glad. Jag kan inte ens minnas då jag kände så längre. När jag inte hade dåligt samvete så fort jag inte gör det jag borde. När jag kunde boka in mig på roligheter var och varannan kväll. Min förhoppning är att ljuset kommer nästa vecka, men det kan lika gärna dröja till hösten.

Jag borde ju klara det här. Jag är inte dum. Jag har mycket bra betyg. Jag är van att göra allt i sista sekunden. Så satans svårt kan det inte vara att pränta ner 11000 ord (minst) med min trasiga laptop. Det kan det väl ändå inte?

LÅT UPPSATSHELVETET TA SLUT SNART.

Jag vill festa. En hel helg. Rakt igenom. Råfesta så det står härliga till. Risken finns att jag går bananas på reunion nästa helg. Överhängande är den faktiskt. Fast det är väl bra om folket får något att minnas av en...

4 comments:

dancesoulie said...

Jag tror på dig apisen. Du klarar det här. Du är ju BÄST på att plugga, du är brutal på att skriva ;) Men jag förstår din ångest och oro, den är befintlig här på andra sidan väggen oxå! Dålig planering säger jag bara, får skylla mig själv! Aja, det är bara att kämpa på...

Å festa ska vi...i sommar =) Jag vill på schlagerfeber och Golden!

"Tänk om man hade en liten liten apis...umppa umppa falleralleraaa..."

Puss på värdens snyggaste Sandra från din dancesoulieeeee!

Josie1 said...

Men va fasen kan vi inte BRUTALFESTA snart dååå

Tillägnar en låt till dig också:

Det kommer ordna sääj, det gör det alltid
Jo, det löser sääj, så brukar allt bli
det kommer fixa sig till slut
det är inget tvivel om, fast nu känns skiten sur
och flera mil ifrån, det ordnar sääjj...

Puss och kram och godnatt från Josie1 och Timbuktu

Sara said...

Joggandet gick som väntat men jag överlevde ju iaf. Känns i magen (av alla ställen!!) Måste vara dom där två magmusklerna som håller upp bilringarna som fick sig en omgång! hehe, kul det ska bli nästa helg! Ses då!

Mariana said...

Tycke det låter som en utmärkt idé att gå bananas nästa helg!!! =)Jag är på! =)

Vi kanske ska ta å boka buss förresten, vi lär ju inte vara dom enda som ska hem på söndag.

Får höras snart! Kram kram!