Sunday, May 17, 2009

Skojig glamfest!

Klar för afro, yejj! Vi hade uppkörning (vilket för tankarna till något annat än afroprov) vilket passade lägligt en morgon som denna, bakis och kanske till och med fortfarande lite på lyset. Ingen nervositet, bara lite yr.

Schlagerfest igår, gala & glamour och mycket roligt! Underbara Peter i vårt showgäng hade fest i sitt fancy hem vid Odenplan. Det var jag, Sara, två kvinnor och ett gäng bögar rätt och slätt. Det perfekta sällskapet för Eurovision. Vinet, cidern och spriten (perfekt mix, hmm) flödade. Peter berättade inledningsvis att hans katt inte gillade alkoholpåverkade människor. Ett faktum som antagligen befästes när jag några timmar senare råkade lägga mig på katten. Hehe. Ledsen katten.

Haha. Peter var lite stressad. Han berättade hur han tidigare gått runt i lägenheten och pratat för sig själv. - Och det är JOBBIGT vet ni! Man får ju inga svar..! säger Peter upprört. Ehh...jo det ligger ju lite i sakens natur det där.

En av the gayish tyckte jag skulle bli säljare för honom. Jag verkade vara den typen. Joråsatte...det är tydligen det jag ska satsa på. Jo, för jag ÄLSKAR ju att hålla låda för främlingar. (!) Jag tyckte ändå att det lät spännande och tänkte att jag kunde blir rik. Det tyckte inte Sara som satte ner foten och sa att jag inte hade tid.

Grattis Norge! För den väl förtjänta segern igår och för nationaldagen idag. Jag gillar norrmän. Skulle se festligheter i stan idag men någon tyckte tydligen att en powernap var viktigare...ZZzzzz...

Hehe. Jag och Sara hjälpte Mange Mags att SMS-flörta. Vågar man inte själv så hjälper vi gärna till ;)
Fint :)
Vi körde på prinsessstylen igen. Sara älskade du tack för igår! Love YOU <3
Varför valde inte jag också citronen istället?

No comments: