Saturday, May 23, 2009

Klunchen

Godmorgon från ett iskallt kök. En sträv ansiktsmask är på, o´boy med no sugar added drucken och internetsnyltandet i full gång. Snart snor vi farsans A5:a till soleriet. Vågar jag? Länge sedan jag körde.

Härlig dag igår :) Mötte världens bästa Maria för en lunch med skvaller. Till efterrätt, och det var inte ens meningen, blev det ett glas rosé på en uteservering. Vi myste järnet i solens strålar. Vips så befann sig Mariana, Sofie, Klas och Marie på samma ställe. Uteserveringsmys så det stod härliga till. Marie och jag införde sedan något revolutionerande. Vi är de mest veliga personer båda två, vilket resulterar i att beslut för oss tar kalaslång tid. NO MORE I say!!! Nya beslutssystemet utgörs helt enkelt av klunchningar, bäst av tre. Ingen återvändo, klunchen bestämmer. (Sara, Elin och mina andra obeslutsamma vänner, detta ska hädanefter tillämpas slaviskt.) Vi hamnade således på ett café med Afternoon Teaparty. Kakbuffé = Ångest. Men gott var det. Och nice att få stjäla hem lite kakor.Väl hemma hos pappa slocknade jag pladask och sov i tre timmar. Så jävla skönt rätt och slätt. Stor sömnbrist som togs igen lite där.

Just det. Ni ska få en story av mig snart. En sann. Håll till godo.

Så var det solning då. Och fikadate med Hizze the Man.

No comments: