Tuesday, May 12, 2009

Dagens lärdom (från ett PRO, hmpfff)

Varför sover jag inte som en stock längre? WHYYYY? Det känns inte riktigt funktionellt att somna halv fem och vakna kvart över nio. Att ha sitt rum vid toaletten bygger lite grann på att man är halvdöd när man sover. Before I was.

Happ. Då går jag väl på lunchaerobics då. Lite dans och studs. Sånt blir man lycklig av.

Att skriva MAN titt som tätt är förresten ett big NO NO i skolarbeten. Till exempel bör "därför behöver man mer kunskap...." bytas ut till "därför behövs mer kunskap...". Och så vidare. Ni fattar. Blir hundra gånger proffsigare.

Nej fy så trött jag är. Liten tupplur kanske...

Tappad bakom en vagn. Haha. Låter så skojigt.

1 comment:

Chris said...

Jossan, vi ska INTE gå bananas nästa helg på reunion. Det är ju min skräck. Sånna människor föraktar jag. Vi lämnar det till de som inte lämnat S-vall sen 9an, skaffat sambo, volvo, villa, vovve och kids.. och tar chansen att röja när tillfälle ges (reunion är alltid en ursäkt för dom) och super sig redlösa och tafsar på flirten från 9an.

Ditt och mitt jobb är att kliva in där, snyggare och större än alla andra losers!!!!!!!

Hehe!

Tänk va skönt när du är klar med uppsatsen... det kommer vännen... lugn lugn, du är såååååå duktig som kämpar!

KUL att du ska köra afro, jag kommer och kör med er nåt!

PUSS