Sunday, May 3, 2009

Tom

Dansdagen igår var fantastiskt rolig. Blir så lycklig av att dansa. Lite mentalt jobbigt att inte vara lika bra som förr eftersom jag knappt dansar numera, men jag gav mitt allt. OMID, du rockar...

Vi orkade oss ut för ett rätt så crapigt besök på Berns. Sjukt mycket folk. Utgången inte så lyckad alltså, och natten ännu värre. Åt helvete. Nu vet jag inte om jag klarar mer...Snart sticker jag utomlands igen, på fullaste allvar.

Tack Du för den fina låten <3 (Jepp, den växer...)

Nej nu drar jag.

3 comments:

Sara said...

Tjena! Kul att hitta din blogg =) Sluter du upp på klassfesten om några veckor eller har du massa andra roligare saker att göra då tro? =)

Anonymous said...

Vart sticker du då? :)
Frida

Märy said...

Sorry om jag inte kunde vara mer peppos igår..men var själv lite bakis seg och ja..du vet..
Klassfest ser jag här nedan? =) Jaså, dags för hembesök och nostalgi vad jag kan förstå. (om inte allt annat krockar).

Jag gör ett nytt försök senare ikväll för lite shitsnacks (tänk om dom skulle sälja dom snacksen på bio? hmm..ingen affärsidé kanske).

You rock!
PUSS PÅ DIG Bästaste Tjej!

Rimmen är på topp idag