Friday, May 8, 2009

Jag ger inte upp

Hur det gick med memory? Hmm...Det hade gått alldeles utmärkt om inte alla (satans) djur såg likadana ut. Jag kan bara skilja på smala och tjocka djur. Hur som helst, mitt sikte är totalt inställt på att fetmosa dig även i memory. Be afraid I say, be very afraid. (Jag repeterar: FÖRBJUDET att öva.)

Ikväll tog jag med mig Mariana till Karin & Emmy på tacosmiddag. Mysigt :) Emmy hade blivit rundare sedan jag såg henne sist. Galet snabbt det går. Älskar mitt levande lilla gosedjur!

Fick spontan PT-träning igår på gymmet. Haffad vid maskinen. Triceps mår hyvens idag :) Imorgon blir det styrka med Johan. Kontakter i gymmet är asbra helt enkelt. Träningsmänniskor är mina favoriter. Positiva, glada och enkla.

Å imorgon eftermiddag ska jag dansa med alla mina grymma vänner: Josse, Sara, My, Chris, Fia, Madde...är det någon fler? :) Love you babes!

2 comments:

Josie1 said...

Fia ska med!!!

Lööve u too

Sara said...

Jo, jag ska oxå gå på klassfesten! Vet du hur det blir med dom andra tjejerna i klassen?