Friday, May 15, 2009

En kupp - mooohahahaha

6500 ord. Det ska vara minst 11 000. Det blir...4500 kvar. Å andra sidan säger det inte ett smack. Såvida man inte kan få godkänt även utan slutsats i uppsatsen. Hur som haver, jag känner att detta möjligtvis kan gå vägen.

Så var Paradise Hotel over and out. Tråkigt slut. Buuhuuu. Men jag har lärt mig lite mer norska.

Åh fan. Jag ska upp snart.

(Brorsan ringde en bilfirma förut. Han började med Får man hyra bil? och avslutade med att säga Det är slut nu. Jag fnissade högt och hjärtligt i bakgrunden innan vi brast ut i skratt båda två. Flashback till busringningarnas era.)

Farsan, här får du ett fredagsparty! Ingen säger minsann åt min pappa vad han får eller inte göra.







Vi softar ner lite...



Och så tar vi en lugnis som avslutning på dagen. Trevlig helg! :)

No comments: