Tuesday, March 18, 2008

Vinterns återkomst

God morgon!

SNÖ ute. Känns inte som någon större katastrof, jag gillar snö. Att den kom i omvänd ordning är la inte hela världen :) Men när tusan får jag börja ha mina vårjackor utan att bli frostig på huden? Planen var ju i påsk.

Har under morgonen haft ett litet telefonmöte med CIS. Så Sara, jag jobbar för fullt med vårt projekt ;)

Idag har jag seminarium i skolan, lite pirrigt. Sedan mina två tisdagspass! Känns avlägset, men var ju trots allt bara en vecka sedan. Kommer bli andfått men micket, micket roligt :)

1 comment:

Anonymous said...

jag fryser ihjäl! bröllopsoutiften får ok av mig,supersnygg klänning! annars hade jag gärna sett slamp-kläderna fast med korset till..vad tycker Keba om det? ;-)))) blir nyfiken på vad CIS sa...? har du fler frågor så call me!!!!! PUSS!