Friday, March 28, 2008

Ciao Bellos - Off till London snart

Ojrå. Du hade rätt Keba. Det kostar lite pengar att mobilblogga. Lite för många pengar.

Tusan också. Jag som tyckte det var perfekt. Hela bloggandet effektiviserades på ett så bra vis. Bloggande i farten PLUS bilder som man slipper lägga in i datorn med sladden.

Så. Får inte blogga från resan. Jag tar semester. Om några timmar slutar jag. Då blir det march pannkaka till tåget. Väl framme i Sthlm måste jag växla till pund, åka hem och sova tre timmar, träffa skolgruppen på lunchmöte, handla till Londonbruden, PACKA - när ska jag packa?!!! och göra mig iordning för resan. Sedan SL till centralen, flygbuss till Skavsta, flyg till London och taxi till Maria. Softa (läs: däcka i första bästa soffa). Imorgon blir det stor födelsedagsfest, på söndag något annat och på måndagkväll hemfärd.

Så! Nu har ni hela resan klar för er :) Take care of yourselves folks. And eachother. (Bävar lite inför konstig brittiska, jag förstår zipp.)

2 comments:

Anonymous said...

Jag läste medie- och kommunikationsvetenskap (fil.kand). Skitkul, verkligen! Dock så utbildas på tok för många och jag är alldeles för hemmakär för att försöka "karriära" i Stockholm eller så. Så nu är det fast 100% arbete på café (wow, vilken klyscha...) där jag trivs väldigt bra. Självklart håller jag ju dock ögon och öron öppna, men just nu är det väl mest rollen som förälder jag ser fram emot!

Fia said...

Jooorå, det kostar å blogga utomlands.. Jag gjorde det i somras från Miami utan att kolla upp priserna....... Det var inte kul när räkningen kom - o då var jag där i över 2 veckor!!! ;P Ha det så skojs nurå tjejen... *KRAM*