Monday, March 3, 2008

Bullar & svettig tjänsteresa

Jao, den indiska maten satt som fisken i vattnet men i magen. Mmmm. Till Kebas lycka hittade jag en till bullpåse i frysen. Bulle till efterrätt alltså :) Har precis planerat in en fetbakardag då jag och K ska baka bullar och kakor till tusen. En hel dag fylld av kakångor. Me like.

Haha. Mamma ringde precis. Hon bakar vetebullar i all hast en måndagkväll. Orsaken? En tant har gett henne receptet för en tid sedan och nu måste hon kunna säga att hon har bakat dem när de träffas imorgon. Haha. Bulltvång. Kanske vore lättare att lära sig småljuga?

Och nu ringde en barndomskamrat från Sundsvall. Hujedamig, nu blev det visst stressigt.

Imorgon blir det tidig uppgång. Jag ska nämligen på TJÄNSTERESA imorgon. Sug på den ni. Mitt livs första. Jag ska till, ja dra på trissor, UPPSALA, och intervjua folk som vill anställas. Snacka om att kastas ut i hetluften på en gång. Känns som att risken är stor att jag kommer svettas mer än den som blir intervjuad. Well. Inställningen var det. JAG KAN. JAG KAN. JAG KAN.

Sov gott människor!

No comments: