Wednesday, March 12, 2008

Klubben är stolt

En blogg är ju som klubben för inbördes beundran med den skillnaden att det är en person som beundrar sig själv, det vill säga innehavaren av bloggen. Jag är stolt över dagens bedrifter, och avser nu redovisa dem här så alla får chansen att ta del av dem.

Idag har jag:
  • Stått i en monter själv och berättat om företaget utan att egentligen kunna särskilt mycket, men lagt fokus på att verka säker.
  • Till min surprise måsta talat en massa engelska med utbytesstudenter, och klurat över vad bemanningsföretag egentligen heter på engelska. Har skämts litegrann men tröstat mig med att många var ännu sämre än jag.
  • Ätit lunch med en totalt främmande, men trevlig, person. Talat med många okända personer. Om mig själv. Och det kändes okej. Det, mina vänner, är en utveckling.
  • Kännt mig framgångsrik endast av den anledningen att jag burit högklackat, kjol och varit på tjänsteresa. (Lättlurad, jag vet.)
Får se om det blir jobb imorgon. Mår inge vidare just nu.

2 comments:

We are family said...

Hoppas du mår bättre!! Förstår du att snart ses viii de ska bli superkul !!!

We are family said...

oj ja råka kommentera från familjebloggen. De är smurfen iaf PUSS