Thursday, March 27, 2008

När sömnen blir det bästa som finns i helaste hela världen

Ojojoj. Här var det effektivt så det ryker. Har:

-Köpt biljett till flygbuss.
-Skrivit ut flygbiljett.
-Sökt och hittat tre artiklar till skolarbete.
-Lagt tillgänglighet.
-Donat med intranät.
-Mailat grabbar i gruppen.
-Läst alla mail.
-Ätit keso med sylt.

Och lite mer. Det är ju strålande. Tänker att ju mer jag håller igång, desto senare kommer jag-mår-illa-så-jag-snart-däckar-och-kräks-fasen. Och den fasen mina vänner, den lovar jag att man vill undvika så långt det bara går. Det är en fas där sömnen är himmelriket. Där man ser sängen framför sig på samma sätt som en jäkligt torr man suktar efter en oas i öknen. Snart är jag där och det kommer bli ett H****** att hålla sig vid liv.

Men: Det är roligt att jobba. Var så länge sedan så det känns hyvens :)

No comments: