Sunday, March 16, 2008

Det börjar ta sig

Och nu ligger jag i en skön nybäddad säng. Allt intorkat snor som farit som raketer i dagarna är ett minne blott. Är mycket piggare, det börjar nu likna en hederlig bonnförkylning vilket känns bra. Rethostan har satt igång dock, det stör mig. Elin sover i gästrummet ikväll, har sådan tur med nattsällskap! :)

Har haft en supermysig dag med mina bästa! Svägerskan har fått en riktig mage nu! :) Trots pappas försök att stirra ut magen ville bebisen inte sparka. Vi har alltså att göra med en trotsig bebbe som inte har någon respekt för sin farfar. Nååjo, det ska nog coola fastern råda bot på. Med glass och färgglada drycker kommer man långt.

Är glad att Charlotte Perelli vann! Även om det var många bra bidrag med i finalen, till och med I Love Europe klingade fint i mina öron. Tycker kvällens program var strålande, hög underhållningsfaktor.

Hittade en bild från SATS-festen med silvertema som vi dansade på, PUMA-gänget. Tänkte för en gångs skull ta hänsyn till detta med integriteten så jag kapade bort min fina danskamrat, tillika fotoinnehavare.Imorgon blir det eventuellt brunch med pappa, brorsan och svägerskan i sjöstaden, sedan dansträning (eller ja, träning och träning, en väldigt lugn sådan med tanke på formen) i Uppsala med My inför hennes mammas bröllop på påskafton :) Tänkte hinna med en dejt med Chrissan också, wee!

No comments: