Friday, March 14, 2008

Det går INTE bra nu kompisar

Gaaahh....trodde inte det var möjligt men mår ännu sämre idag. Som om att en stor sten bosatt sig i mitt huvud. Allt blir så surrealistiskt när man är sjuk och ligger i sängen hela tiden. Somnar, vaknar, somnar, vaknar...Vaknade fyra i natt och var inte alls trött. Låg och tittade på matlagningprogram och passade på att ringa och ställa in ett möte.

Tycker förbaskat synd om mig själv just nu. Allt suger. Kan omöjligen köra mitt danspass imorgon vilket innebär att jag kommer missa det ett flertal gånger framöver eftersom jag ska resa bort. MÅSTE städa tills ikväll då pappa kommer, men jag förstår inte hur jag ska lyckas uppbringa energi att orka. Har dessutom fått sjukt ont i mina tänder nu, beror det på att jag hackat sönder dem i natt? Snart blir väl min mardröm sann, att jag tappar alla mina tänder.

Nej, SKIT är vad det är nu. SKIT SKIT SKIT.

3 comments:

Anonymous said...

Skickar många styrkekramar från jobbet! Tycker så synd om dig som blev sjuk, du hade ju hållt emot så länge så man hoppades att det skulle försvinna helt! Hade sett fram emot att se dig en snabbis idag men vi tar det en annan gång. VILA VILA VILA och drick vatten!

Anonymous said...

hej älskling jag är ledsen att jag inte är där och tar hand om dig. puss på dig!!!

Marit said...

krya på dig...