Thursday, March 20, 2008

Barret ska ner, ner, ner

Moooohahaha. Jag är grymmers på att få tag i klipptid snabbt. Jag plockar in andras återbud som en hök. Kvart över tio ska skiten klippas av, YES! Ja just det, Jess heter ju frisörsalongen också.

Var för jävla kallt när vi kom i natt. Ville vända på klacken och åka tillbaka till Sthlm bums. Mamma och jag körde vår vanliga hälsningsritual: Arga som bin tills vi glömmer varför och blir vänner igen. Oftast är det något shoppingrelaterat som avslutar den ilska stämningen. Igår var det stövelprövning. Jag har insett att jag är urusel på att köpa skor. Mina mästerkattsstövlar, de som ser ut som papp, blev trasiga efter tre gånger. Kanske borde förstå att det är bättre att köpa ett par för 1000 spänn än tio stycken för 400 styck. However, nu kanske jag ska köpa ett par av mamsen.

Off to the klippning!

1 comment:

Anonymous said...

Jossan!!!! visst nämnde jag nåt till dig om Matte (DJn) och att han hade en dansidé? han ska maila mig ett förslag på koncept nu och vill verkligen göra ngt med oss i sommar. Jag blir helt lyrisk om vi kan få till ngt. Är du på? Hoppas du blir snygg i pallet förresten :-P Puss!