Saturday, March 8, 2008

Fredagspärsen

Lördag! Ska strax iväg till stan och möta mamma som kommer en snabbis. I eftermiddag kör jag dansklass och ikväll, naturligtvis, schlager! Måtte nu Carola och Andreas gå vidare, allt annat skulle vara fel. Den andra platsen får gärna Ola eller Sibel ta. Det är någonting med Sibel jag har lite svårt för, hennes personlighet känns inte helt korrekt. Så det kanske lutar åt Ola.

Let´s Dance igår var en pärs. Keba är stupsäker på att Eros var antingen full eller hög. Jag är beredd att hålla med. Hans försök till mimande var uruselt och han gav långa svar på italienska. Underlig snubbe. Eros som var min favorit på födelsedagspartysarna man hade hemma i vardagsrummet då det begav sig. Romantiken fick sig en törn där, det står klart. Risken är överhängande att jag dansat halvtryckare (jag vågade inte dansa så nära killen) till en fullgubbe.

Och Tinas rumpa...Ajaj. Spelar ju verkligen ingen roll men det blev jobbigt när alla andra förstorade upp saken. Och Tina hade nog inte för avsikt att blotta hela skinkpartiet inför fredagstittarna. Men så såg jag idag, här, att hennes rumpa ju är stekhet! Värsta tighta asset! Så Tina borde vara stolt, inget annat.

Annars blev jag skitsur på juryn när de hade bedömt Danny. Helt klart har de något emot grabben. Jag tycker han var strålande igår. Men juryn är aldrig nöjd. Jantejuryn.

Ciao bellos!

1 comment:

Anonymous said...

Dom MÅSTE MÅSTE MÅSTE gå vidare....snälla håll alla tummar du har åt mig, eller är det redan avgjort tro? näää det är ju morgon hos er =) pöss