Monday, March 10, 2008

Stoppa mig innan jag brakar!


Jahapp. Det var pass ett av fem den här veckan. Ingen idé att lägga ner energi på att söka ersättare, vill dessutom köra själv. Men med två alvedon i kroppen som idag ska det nog gå, bara jag får behålla rösten. Många deltagare idag och roligt var det! Pinsamt dock att jag missade takten flera ggr, hade jag varit deltagare hade jag spytt galla över instruktören efteråt, haha. Well, får la skämmas ett tag :-) Tentaresultatet hade inte kommit idag. Men har i alla fall bestämt mig för att skippa tentan på lördag. Orkar inte helt enkelt. Min totala oförmåga att inse mina egna begränsningar när jag bokar in saker är näst intill skrämmande. Måste vara min största flaw, jepp. Det är ju så roligt bara att ha en fullbokad kalender. Mamma sitter nu på bussen hem till Sundsvall och världens bästa svägerska går in i en ny bebisvecka. 25:e?

No comments: