Wednesday, March 26, 2008

Tåg till Uppsala


Det är väl jädra typiskt att man inte ska kunna sova när man måste! Jag tänker i form av etapper att klara av nu: Jobbnatt. Sova lite. Jobbdag. Sova lite. Jobbnatt. Sova lite. Gruppträff. Åka till London. Hehe, risken finns att jag kommer sova hela vistelsen. Men. Sen är det bara TVÅ veckor tills USA. Den riktiga semestern. Synd bara att det är sjukt mycket som ska göras innan. Sedan kommer maj. Och efter det sommaren! Då borde ju allt bli lättare, visst? Idag fick jag en egoboost av en deltagare. Sånt är ju för härligt. När jag som mest behövde det :-)

1 comment:

Chris said...

nej jag fick också bara ett a4-diplom så inget fancy direkt =(

Nu är du på jobb och jag har sett fotboll med My o Patric även om My inte var så intresserad :-)

Hoppas det går bra att jobba. var sover du imorrn då? åker du hem? ta inte ut dig för mkt nu innan semestern kvinna! se till att vila även när det är fullspäckat schema, man lever längre då =) och mår bättre!!

Nu ska jag krypa till kojs så jag orkar råda alla kloka kunder som kommer ringa mig imorrn! =)
Puss!