Sunday, April 5, 2009

Varma härliga vårlördag

*Aaaaaaattjjjoooooo!!!* Nyser så in i helskotta idag...

FANTASTISK VÅRDAG! Åtminstone här i Sthlm :) Vårlyckan är total.

Tog en promenad till gymmet där rygg och axlar togs an. Tycker nästan att gymmandet är lika roligt som att dansa nu. Eller ja, roligt på olika vis. Tog hjälp av en PT som visade mig lite av mina nya övningar. En stor fördel att jag jobbar inom kedjan, alla känns som mina kollegor och jag vågar fråga vem som helst. Imorgon ska jag ta med mig svägerskan och träna med henne, wee!

Kvällen har spenderats i Sjöstaden med sushi och mys framför Robinson. Älskar att jag har min lilla familj här. När jag klev in genom dörren var Emmy som den soligaste av solstrålar, så underbar! Vi kramades och skrattade massor :) Kärlek!

Så har jag hittat ett nytt uppsatsämne...Får se om det godtages.

2 comments:

Josie1 said...

Försök koppla bort din dåliga handledare, min handledare för C uppsatsen bara förstörde, men tyvärr är de ju hon som måste godkänna och greja =(

Saknar dig här hemma i söndagsmyset. Hoppas att du mår toppen. pusss

Märy - hoppas på mer vårsol och värme..det måste smältas en hel del! said...

Och jag fortsätter att leverera låååånga telefonsvar tills vi kanske kan synka någon gång här i framtiden och prata av oss.

Mest vill jag bara veta att allt är okej juh! =)

Och kan man inte byta handledare?

Puss o kram