Thursday, April 2, 2009

Älskar allt och alla just nu

Vissa stunder bara är. Fina, äkta, ärliga, glädje. Man försöker återberätta dem för någon annan men det går inte. De ögonblicken finns bara i just det ögonblicket. De är odelbara. Jag vet att det finns många som tänker och tycker, att det finns många "bordesätt" att tänka, massor av regler. Jag vet det, men jag tänker lita på min egen känsla. Jag vet kanske inte rätt, men jag vet bäst.

Lyssnar på Dance with my father med Luther Vandross efter att ha läst Helenas blogg. (Snälla titta på det här klippet, det är så otroligt fint.) Mina tårar rinner och rinner och rinner. Somliga blir ledsna när de gråter, jag blir glad. Har så svårt att känna att när jag väl gör det är det en lättnad.

Blev löjligt glad för en sak förut. Haha. Snacka om ett tecken på hur störd jag är.

Har för första gången i mitt liv ett par LÖPARSKOR. Grymt snygga. Lätt fiasko dock att jag efter en minut efter påbörjad löparrunda imorse fick ont i mitt opererade knä. Hehe. Men snygga skor har jag i alla fall.

Ikväll har jag lovat att gå på SPINNING för en kollega. Så dumt. Hyser en innerlig motvilja för den typen av träning. Först joggrunda, sedan spinning...Herrejissenes. Tror jag måste dansa två heldagar för att kompensera. Var kommer jag annars sluta, som fotbollsbrud? Euh. (Ang. förkylningen, försöker alltså ignorera bort den. Vill börja med styrkan NU.)

Sist men inte minst - Hanna Graaf verkar vara fylld av kärlek. Kolla in hennes nya sida.

3 comments:

Chris said...

tack för lite snygg reklam där bruden!
och tack för att du anmält dig och stöttar, kommer bli asbra.
Lotta ska gå så jag sa att ni kan gå ihop!

Fan vad du tränar det är ju galning-varning på dig! vad har hänt ska du bli sprinter? haha

gud va skönt med vår, ska du hem i påsk?
hoppas vi kan ses snart. miss you!
puss o kram!!

Mariana said...

Det är inget fel på att vara fotbollsbrud!!! =)

Helena said...

Hej sötnos. Visst blir livet rikare om man gråter glädjetårar =)
Gråta bör man annars dör man =)