Sunday, April 12, 2009

Tips & Lärdomar

Hörrni! Såg ni det nya lekprogrammet från Japan med Gynning förra veckan? Ha! Var ju störtkul. Högre kvalitet än väntat. Och saaatan vad snygg hon är, Gynning. Vacker som få, på insidan dessutom.

Hennes bästis har ett soft program hon med, Carina Berg. Så skön stil.

Nu ska ni få ett bra låttips. Ni har säkert gillat den i veckor, men jag är segis. Och lyssnar på radio väldigt sällan. Here it comes......Runaway med Darin. Weeee! Är inne på tjugonde någonting lyssnargången nu.

Idag fick jag sexualupplysning av P3 Star. Klockrent. Har en känsla av att målgruppen skulle ligga någonstans mellan 10 och 18 men jag lärde mig massor. Bland annat att man får vara tillsammans med två samtidigt. Och hur en omskärelse i vuxen ålder går till. Jag fick hemska syner.

1 comment:

Märy said...

Oh jag gillar den nya inredningen av bloggen. Känns lite mer 80-tal och trendigt lixom :)
Tack för att du gick omkring med mig och var "meno" tillsammans på krogen i lördags, Meno-kvällen som jag har valt att kalla den. :)

Det kommer fler gånger såklart och är övertygad om att sommaren kommer att bli grrejt i alla dess sätt.

Japanska TV-showen har gått i amerikat och visas på 6:an tidigare.. det är helt sjukt. Det är ganska skoj men också helt sjukt. Börjar ju bli fler o fler typ japanska konstiga grejer på TV o typ skämma ut sig grejer (Herre på Täppan, den där Blåser grejen på 5an och Wipe Out osv) och även fast jag tycker dom är ganska roliga så..ja..sjukt som sagt..

Jäsiken, nu har jag ju glömt bort vad jag skulle kommentera mer på vad du skrivit..damned..
Oh well.. jag ska fortsätta min softish dag i sooolen och lyssna på softish musik som Anna Nalick- Breathe (typisk låt som spelas under dramaserier).

Puss på dig och hälsa ALLESammens där nere!

psst..glömde ju återigen ge tillbaka dig din filt OCH att boka datum för din julklapp (=myspys med mig)..