Saturday, April 11, 2009

Uppkastningar del två

Depp, depp, depp i stora lass.

Fick natten mot igår magsjuka IGEN. Whhyyyyy? Är verkligen inte magsjuketypen, den drabbar mig i stort sett aldrig. Eller drabbade får jag väl säga. Tycker det är så obehagligt att kräkas. Kan inte glömma känslan eller synen av det...euuh. Enda positiva var att jag den här gången var hos mamma. Mammor är de allra bästa på att ta om hand <3

Igår sov jag...och sov....och sov...Skulle till pappa och farmor för att äta trerättersmiddag, men sömnen vann kampen.

Nu ska jag och mamma titta på film, sen får vi se vad som händer. Var ju planerad utgång ikväll och imorgon åker jag tillbaka till Sthlm. Ska hinna säga hej till farmor också.

I say, CRAP CRAP CRAPIG påsk 2009.

1 comment:

Chris said...

krya på dig vännen!
usch va jag tycker synd om dig som åker på det igen!
Nu får det vara nog med spya för dig detta år!

Hörs senare, KRAMAR i massor!