Saturday, April 25, 2009

Mot myset

Jag har gjort en pakt med mig själv. Detaljer får ni senare, men den innefattar deviser som Mindre Träning & Mer Plugg. Hehe.

De knallrosa mjukisbyxorna är på, rummet är nerstökat som F A N och taxin är beställd. Den sistnämnda lyckades jag förhandla mig till via telefon med pappa genom en medlandes Karin. Tänk om man kunde manipulera till sig förmåner av sin chef såsom man gör av pappsen? :)

Dagens skolprestationer (i skolans lokaler faktiskt, och jag gillade det!): 2,5 A4 text. Somliga tror inte att jag kan skriva och chatta samtidigt. Det går hyvens sade jag och mailade min skörd till vederbörande. Läst och lärt? :)

En annan somlig vars dator pajade kom på att Just det, det finns ju en TV, där programmen också visas! Jovars, nog är vi datorberoende allt...

No comments: