Friday, April 3, 2009

Energi

Wee! LOVELY DAY!

Förutom starten på dagen då. Såå, förlåt mig, JÄVLA kass handledning. Orkar inte ens förklara. Men hon är urusel. Och jag vet inte längre vad jag ska skriva om för hon har totalt sugit musten (och intresset) ur mig.

På jobbet var alla glada så som sig bör en fredag. Glädje smittar :) Och fantastiskt vårväder!

Vid arbetsdagens slut var vi ett gäng som afterworkade vid Odenplan. Ett glas vitt, god mat och intressanta samtal med gamla & nya arbetskamrater. Nice. Supernice. Jag och en kollega tog en skön promenad hem, perfekt väder.

På vägen hem fick jag en massa energi så jag satte på mig mina flashiga löparskor och gav mig ut i mörket. (Men bara bland folk, ingen fara mami). Kors i taket, nu klarade jag 21 minuter med joggning innan jag bytte till gång! Trots knäont och snor. Har mycket lättare för att springa ensam, med enbart musiken i öronen som sällskap.

Dags att klura på uppsatsämne då...Satans b****.

No comments: