Sunday, April 26, 2009

Sol ute kvittar när man själv är inne

Jaha. Är det såhär det ska vara fram till terminens slut? Guess so. Det är jag, min dator, word och google som gäller. Älskade (fucking jävla skit) program.

Har varit sjukligt trött sedan fredagen. Antingen bara en reaktion på sömnbrist eller så symptom på pollenallergi. Oavsett orsaken är det psykiskt påfrestande att vara så ofantligt TRÖTT hela tiden.

Svägerskan har nu kort på SATS, något jag tidigare propagerat för men som jag imorse var nära att ångra. Jag gillar dans. Hon gillar spinning. Jag gillar som bekant inte spinning. Men jag gillar Karin. Så upp och promenad till gymmet för (tack och lov bara) 30 minuters spinning och sedan 30 minuters core. Promenad tillbaka. Från och med nu är min pakt påbörjad. CRAP.

(Vår främsta blonda bloggares assistent mailade mig och svarade att bloggerskan inte har tid att medverka i min undersökning. Jag pustade ut av lättnad för hennes egen skull. Även de främsta måste prioritera. Jag skulle inte heller ha valt att medverka i min undersökning. Men kanske jag skulle ha mutat med något?)

1 comment:

Anonymous said...

Ni har ju er fantastiska balkong juh! Trådlöst internet..sitt där och jobba i solen :)