Monday, April 6, 2009

Man kan liksom inte få allt

Usha. Fick en obehaglig känsla i kroppen. Jag vill kräkas på något eller någon (inte helt random alltså), men det får man inte. Man får helt enkelt stå för de beslut man tagit och gilla läget. Inte både äta kakan och ha den kvar. Jag får vara naiv och egocentrisk i det tysta. Miss you bara...

Jag längtar inte längre. Skumt. Förr längtade jag alltid, till lov, till en fest, till helgen, till en annan stad. Det borde vara bra. Då är jag nog nöjd med tillvaron.

Bebisen är hemma och mår förhoppningsvis bättre. Imorgon ska jag dit och bära å kramas heeeela dagen :)

Fick proteinpulver idag. Mintchoklad och hazelnut. Åtminstone mintchokladen var ju asgod, som milkshake. Är det så smärtfritt att bli stark? ;)

2 comments:

Josie1 said...

Du får vara egocentrisk med mig också <3

AK said...

Vill du bli omslagsmodell för en frisyrbilaga? Tävla på stil.blogg.se!