Monday, April 6, 2009

Sol & Energi :)

Min lilla älsklingsbebis är sjuk... :( Blev dålig igår och idag är hon på akuten med sina föräldrar. Stackars små barn, de ska inte vara sjuka! Gör så ont att se tårarna spruta på en liten en...Faster skickar massor av kramar till sin favoritbebis *kärlek*

Förträfflig förmiddag igår, promenix + gymmande med svägerskan. Ben och axlar, inkl. några nya övningar. Har träningsvärk idag - like it! Jag och Karin kom på en grym idé ang. träning, vi ska köra cirkelträning i parken där de bor. Kul!

Idag är en strålande dag! Solen skiner, det är måndag och jag känner mig handlingskraftig. Inte alla dagar man känner så.

När jag kom hem föreslog Josie 1 lunch med henne och Fia. Inte alls tid egentligen men tid är bara tid och den kan man alltid pussla med. Blev en mysig lunch inne i stan med solglasögonen nära till hands. Nice. Inställd gruppträff i skolan gav mig tid att gå till Cityakuten för min läppblåsa. Nu ska den minsann utredas. Groteskt stor. På riktigt. Sitter på café nu och väntar på min tid.

Gymmande och förhoppningsvis promenad ikväll!

No comments: