Monday, April 20, 2009

Ingen dator :)

Kvällens tips för den som slösar way too much time vid datorn: Glöm sladden till laptopen hos brorsan (antar att det torde gå lika bra att glömma den var som helst.) Lätt som en plätt! Nu sitter jag i skolan men när jag väl kommer hem är det bara boken som gäller. Hyvens bananer.

Hade en toppenhelg! Utgången i lördags var superskoj. Förfest på Sheraton med en hög okända människor. Okända men mycket trevliga :) Därefter utgång på Caféet där det dansades hela kvällen lång. Älskar klubbar!

Jag och Karin hade en mysig träningsutflykt igår, vi promenerade till det nya centret vid Södra Station och efter visst letande tränade vi hårt :) Därefter skön promenad tillbaka hem med planering och tjejsnack ;) Tänk vilken tur jag har som fick en bästa vän i samma stund som jag fick en svägerska <3

Idag har jag jobbat halvdag, därefter soooovit. Sover man inte nattetid blir det små tupplurar här och var istället. Ikväll var jag på funk för underbara Camilla. Weeeee så roligt!

Började med kvällens tips, här kommer kvällens höjdpunkt: Har mailat ut introduktionsbrev till ett antal mer eller mindre kända bloggerskor. Fick svar inom några sekunder från Fotbollsfrun. RESPEKT säger jag bara. Då har jag en svarande i alla fall.

Näe, till ICA för Pepsi MAX-belöning och sedan var det visst läsning istället för slösurf.

No comments: